tisdag 23 juni 2009

tisdag



Idag gick jag upp kl 9 och gick ut och la mig i solen på en gång, fyfasen vad skönt det är! 25 grader och knappt några moln, helt underbart!

Börjar jobba imorgon EM, vilket är bra för då hinner jag springa lite på stan innan med Sara, vi ska leta lite kläder till henne inför hamnfesten som är i helgen.

Ska göra ett körkortstest och sedan ska jag ut i solen igen. Önskar att jag hade haft ett gäng tidningar att läsa bara, då hade livet varit perfekt just nu. Såg att Jysk hade världens rea också, funderar på att åka dit och köpa lite grejer till nya huset vilket är bra för då har man ju nästan allt sen när man väl flyttar in. Ska bara önska mig presentkort på Ikea och Gina nu när jag fyller år :) Sen jävlar ska det shoppas kläder och möbler!! Juste, måste komma ihåg att lägga in bilder från helgen ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar