måndag 22 juni 2009

måndag

Idag har det varit en bra dag! Först var det körlektion 11.40, körläraren enda kommentar var att "om du kör så här bra på uppkörningen blir du godkänd utan problem!" :) Nu på eftermiddagen har jag pluggat i körkortsböckerna och gjort dataprov, går bara bättre och bättre.

Förövrigt har jag så grymt ont i kroppen efter våra lekar i helgen, kunde knappt ratta bilen! Men det är det värt, för något roligare har jag aldrig varit med om. Funderar på att anställa Fia och Maria som festfixare när jag fyller 18 ;b

Nu ska jag ut och fortsätta sola, måste försöka bli av med lite acne. Imorgon kommer farmor hem förövrigt :)!! Då ska hon få sy mina byxor som gick sönder .. vågar inte låta någon annan göra det, haha.

1 kommentar:

  1. Ann-Marie Hoffman22 juni 2009 kl. 13:22

    Jag landar 02.35 natten mellan tisdag och onsdag. Blir hämtad med em limo som Kenneth fixat. Jag jobbar på onsdag em sedan.

    SvaraRadera