onsdag 24 juni 2009

onsdag

I morse gick jag upp kl 8 eftersom jag hade sista mötet på Bup kl 10. Kvart i 11 mötte jag upp Sara och vi gick runt hela stan och letade kläder. Sara shoppade som om hon inte gjort det på 3 år, haha. Hon fick ihop mkt schnyggt iaf ;)! Kl 2 cyklade jag hemåt och satte mig i solen på en gång när jag kom hem med körkortsböckerna i handen. Allt går bra förutom att räkna ut broms och reaktionssträckorna , så drygt! Knappast så man behöver den sen när man kör bil, eller? Brännan börjar sätta sig iaf, måste införskaffa solskyddskräm så fort pengarna kommit in imorgon! Får inte bränna mig nu igen eftersom huden äntligen har läkt efter jag brände sönder den sist jag var utomlands -06. Kul att det tog 3 år att slippa se ut som en prickig-jag-vet-inte-vad.Ikväll blir det Thai från Gregers, curryrätt nr.11. Bästa maten som finns!! Imorgon blir det upp tidigt och jobba, hade hellre varit hemma och solat! Efter jobbet blir det powerwalk med Sara, hur fan ska jag orka de efter flera timmars jobb?! Men det är bara att ta sig i kragen och gå de där 6 km, det behövs verkligen! Snart ska jag till frissan också, och nästa torsdag fyller jag 18! Fyfan vad roligt, nu får jag göra tamefan vad jag vill, mohaha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar